Contact Clienti +4 021 317 84 57 / +4 0771 638 324
Agentii partenere +4 021 210 84 85 / +4 0729 088 099


Banner-Rate-Unicredit-CardAvantaj-StarBT-350x205-2.jpg

Asigurarea de calatorie

I. TOTUL DESPRE ASIGURAREA DE CALATORIE

De ce asigurare de călătorie?

Pentru că asigurarea de călătorie poate fi asemanatoare unei paraşute, nu poate împiedica o cădere dar poate decide o aterizare uşoară!

Iată câteva argumente care sperăm să te convingă de necesitatea încheierii unei asigurări de călătorie:

• Prezentarea unei asigurări de călătorie reprezintă o obligaţie legală (în unele ţări)

• Asigurarea de călătorie garantează asiguraţilor protecţie şi asistenţă în caz de urgenţă (siguranţă garantată de o echipă de service competentă, ce oferă servicii de cea mai buna calitate, accesibilă 24 de ore din 24)

• Asigurarea de călătorie te poate proteja împotriva pierderilor financiare (costuri de anulare, costuri medicale, transport de urgenţă)

• Asiguraţii pot beneficia de decontarea directa cu spitalele din străinatate fără a fi necesară plata în numerar

• Asigurarea de călătorie Mondial Assistance, include protecţie în cazul invalidităţii, ca urmare a unui accident, începând de la 1% grad de invaliditate 

• Asiguraţii pot beneficia de protecţie simultană împotriva anulării călătoriei pentru până la 7 persoane înscrise pe aceeaşi poliţă, indiferent de gradul de rudenie

Cine poate fi asigurat?

Orice persoană, indiferent de vârstă, care în momentul încheierii poliţei poate dovedi că are domiciliul stabil în România, Elveţia, Liechtenstein  sau într-un stat al Uniunii Europene de cel puţin şase luni.

Care este domeniul de valabilitate al asigurării?

Internaţional - protecţie în întreaga lume

Europa - (Europa în sens geografic, inclusiv statele mediteraneene, Iordania, Insulele Canare si Madeira, Rusia partea europeana inclusiv Moscova si Sankt Petersburg).

Europa cuprinde, în detaliu, următoarele state şi regiuni: Albania, Algeria, Andora, Austria, Balearele, Belgia, Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Cehia, Ceuta (oraş spaniol pe coasta Africii deNord), Cipru, Croaţia, Danemarca, Egipt, Elveţia, Estonia, Finlanda, Franţa (fără regiunile de dincolo de mare), Țara Franz Joseph (grup de insule din partea nordică a Oceanului Atlantic), Fâşia Gaza, Georgia, Germania, Gibraltar, Grecia, Iordania, Iordania de Vest, Irlanda, Irlanda de Nord, Islanda, Israel, Italia, Insula Jan Mayen (Norvegia), Insula Bear(Norvegia), Insulele Azore, Insula Man, Insulele Canalului, Insulele

Canare, Insulele Feroe fără Groenlanda, Insulele Shetland, Letonia,Liban, Libia, Liechtenstein, Lituania, Luxemburg, Madeira, Macedonia,Marea Britanie, Malta, Maroc (fără Sahara de Vest), Melilla (oraş spaniol pe coasta Africii de Nord), Moldova, Monaco, Muntenegru, Norvegia,Olanda, Orkney (arhipelag scoţian), Platoul Golan, Polonia, Portugalia,România, Rusia europeană (inclusiv Moscova şi St. Petersburg), San Marino, Serbia, Siria, Slovacia, Slovenia, Spania, Spitzbergen (grup de insule administrat de Norvegia), Statul Vatican, Suedia, Tunisia, Turcia.
 

Statele membre UE: Austria, Letonia, Belgia, Lituania, Bulgaria, Luxemburg, Cipru, Malta, Cehia, Olanda, Danemarca, Polonia, Estonia, Portugalia, Finlanda, Romania, Franta, Slovacia, Germania, Slovenia, Grecia, Spania, Ungaria, Suedia, Irlanda, Regatul Unit, Italia

Statele membre ale grupului Schengen: Austria, Letonia, Belgia, Lituania, Cehia, Luxemburg, Danemarca, Malta, Estonia, Olanda, Finlanda, Polonia, Franta, Portugalia, Germania, Slovacia, Grecia, Slovenia, Islanda, Spania, Italia, Suedia, Ungaria, Elvetia, Norvegia, Statul Vatican.

Când şi cum trebuie încheiată o asigurare?

• Încheierea asigurării și plata primei pentru pachetele de asigurări cu protecție storno trebuie să se efectueze în ziua rezervării călătoriei. În cazul în care încheierea asigurării se face mai târziu, vor fi asigurate numai acele evenimente, care au loc începand cu a 10-a zi după încheierea asigurării (excepții: accident, deces sau eveniment elementar).

Dacă încheierea asigurării are loc într-un interval de timp mai scurt de 31 de zile înaintea călătoriei, protecția storno va fi acordată numai dacă încheierea asigurării și rezervarea călătoriei se vor face concomitent.

Începand cu 30 de zile înainte de începerea călătoriei asigurarea cu protecția storno nu mai poate fi încheiată ulterior.

Din acest motiv poliţa va fi emisă automat de către sistemul de rezervări Cocktail Holidays în momentul înregistrării rezervării pachetului turistic.

• Datele necesare emiterii poliţei sunt: nume, prenume, data naşterii.

Te rugam să verifici corectitudinea datelor introduse pentru a nu fi nevoiţi ulterior sa efectuam modificari ale poliţelor generate automat de sistemul de rezervari Cocktail Holidays în momentul înregistrării rezervării pachetului turistic.

Care sunt excluderile generale?

Nu există protecţie prin asigurare pentru evenimente relaţionate cu:

 • Imbolnavirile de ordin psihic şi bolile sistemului nervos (excepţie fac apariţia pentru prima oară a acestora, cu internare staţionară, după efectuarea rezervării, respectiv după încheierea asigurării) • Transplanturile de organe (dializa) • HIV+ • Handicapurile psihice sau fizice

Următoarele boli şi afecţiuni existente aflate in corelaţie cu anularea călătoriei, întreruperea călătoriei şi costurile de tratament în cazul călătoriilor în străinătate, în măsura în care acestea au fost tratate staţionar sau/şi ambulatoriu în ultimele 12 luni înainte de încheierea asigurării:

• Bolile de inimă • Accidentul vascular cerebral • Bolile de cancer • Diabetul (de tip 1 + 2) • Migrenele • Epilepsia • Scleroza multiplă

Ce fac în caz de daună?

În cazul necesităţii anulării călătoriei

Te rugăm să reţii că fără notificarea imediată a asigurătorului, nu se mai pot înainta pretenţiile de preluare a costurilor de către asigurător.

Orice anulare trebuie anunţată în scris asigurătorului și oficiului de rezervări (agenţia de turism), în termen de 48 de ore, respectiv 2 zile lucrătoare, după apariţia evenimentului asigurat.

Orice daună produsă trebuie justificată în baza documentelor originale. De aceea, asiguratul trebuie să păstreze cu atenţie toate documentele care pot fi necesare pentru dovedirea daunelor şi să le trimită (în original) împreună cu polița de asigurare asigurătorului, Mondial Assistance, astfel încât să se evite întârzierea prelucrării dosarului de daună.

Anunţul se va face în scris pe adresa de email office.ro@mondial-assistance.at, menţionându-se numărul poliţei, natura evenimentului ce impune anularea călătoriei, numărul persoanelor care anulează călătoria şi datele de contact ale asiguratului ce solicită deschiderea dosarului de daună.

 În cazul bagajelor deteriorate

În cazul bagajului deteriorat, în timpul transportului, trebuie anunţată imediat compania de transport pentru emiterea unui raport scris. Raportul companiei de transport se va transmite asigurătorului la întoarcerea în ţară în vederea acordării despăgubirii.

În cazul întreruperii călătoriei

Te rugăm să reţii că fără notificarea asigurătorului înainte de întreruperea  călătoriei, nu se mai pot înainta pretenţii de preluare a costurilor de către asigurător.

Notificarea se va face la numărul de urgenţă : +40 21 312 22 37

La întoarcerea în ţară se va contacta asigurătorul pe email office.ro@mondial-assistance.at, sau la numerele de telefon 021.312.22.36/38  în vederea deschiderii dosarului de daună pentru recuperarea costurilor serviciilor rezervate şi nefolosite.

 În cazul unor probleme medicale în călătorie

În caz de urgenţă medicală, trebuie să ne contactezi personal sau prin intermediul unei alte persoane cu privire la situaţie, pentru a putea prelua costurile aferente conform serviciilor incluse în produsul de asigurare achiziţionat. Trebuie, de asemenea, să ne comunici numărul de poliţă, locul in care te afli, datele de contact şi ce fel de ajutor soliciţi. Centrala noastră de urgenţă iţi stă la dispoziţie la nr. de tel +40 21 312 22 37 sau pe adresa de e-mail assistance.at@allianz-assistance.at



II. ASIGURAREA COMPLEXĂ DE CĂLĂTORIE Cocktail TravelProtection

Din experienţa adunată de-a lungul celor peste 20 de ani pe piaţa românească şi din dorinţa de a întâmpina cât mai mult nevoia de protecţie a turiştilor noştri, atât în intervalul de timp dintre rezervarea călătoriei şi plecarea în călătorie, cât şi în timpul vacanţei, am decis să oferim un produs special ce include multiple protecţii. Astfel, Cocktail Holidays alături de Mondial Assistance a dezvoltat un produs complex de asigurare. Mai mult, pentru că ştim căt de importantă este siguranţa turiştilor noştri, am inclus GRATUIT acest produs special Cocktail TravelProtection în toate pachetele Cocktail Holidays pe cursele charter.

Sigur, această poliţă poate fi încheiată cu orice tip de serviciu turistic achiziţionat prin intermediul Cocktail Holidays!

Citeşte mai jos detalierea serviciilor incluse pentru a te convinge de avantajele produselor noastre:
 

RISCURI ACOPERITE Cocktail TravelProtection DETALIEREA SERVICIILOR (Sumele maxime asigurate (RON))

ANULAREA CĂLĂTORIEI

Restituibile sunt costurile de stornare, în cazul neînceperii călătoriei (21.000 /călătorie)

ÎNTRERUPEREA CǍLǍTORIEI

 Restituibile sunt costurile pentru serviciile de călătorie rezervate şi nefolosite (4500 / individual)

COSTURI DE SPITALIZARE

Costuri de spitalizare şi tratamente medicale de urgenţă (130.000 / individual)

Transportul asiguratului la domiciliu, respectiv transportul de urgenţă, în caz de necesitate medicală sau după 3 zile de spitalizare (130.000 / individual)

COSTURI SUPLIMENTARE

Bilet de avion de întoarcere (4.500 / individual)

ACCIDENT

Compensaţie în caz de deces, invaliditate (45.000 / eveniment)

Costuri de căutare şi salvare (20.000 / eveniment)

ASIGURAREA BAGAJELOR DE CǍLǍTORIE

Costuri de despăgubire în caz de furt, jaf (4500 / individual)

Deteriorarea şi pierderea bagajelor de călătorie în timpul transportului, din vina companiei de transport (450 / individual)

Livrarea cu intarziere a bagajelor la locul unde se efectueaza concediul (450 / individual)

Tarife Cocktail TravelProtection

Durata călătoriei

Prima ( RON )

EUROPA/INTERNAŢIONAL

INDIVIDUAL

4 zile

45

10 zile

62

17 zile

79

31 zile

95

62 zile

179

93 zile

340

Perioada maxima asigurata este de 93 zile/calatorie (nu se pot incheia polite in prelungire.)

Evenimente asigurate în cazul anulării călătoriei:

• Îmbolnavire gravă bruscă, accident sau decesul persoanei asigurate sau a uneia dintre urmatoarele persoane: soţ / soţie, copii, părinţi, nepoţii bunicilor, fraţi sau surori. În cazul a până la 7 persoane specificate într-o poliță, care au rezervat împreună o călătorie, este vorba despre un caz asigurat chiar și în situația în care unul din motivele enumerate intervine numai pentru una dintre aceste 7 persoane. În cazul unui eveniment asigurat, în legătură cu aceeaşi călătorie, pot fi ridicate pretenţii de despăgubire din partea mai multor persoane asigurate, până la concurenţa sumei maxime de 21.000 RON

• Concediarea neaşteptată de către angajator.

• În cazul în care daunele elementare sau furturile prin spargere influenţează grav proprietatea persoanei asigurate, iar în urma acestor evenimente prezenţa persoanei asigurate este indispensabilă.

III.ASIGURAREA COMPLEXĂ DE CĂLĂTORIE Cocktail TravelProtection +

Suplimentar, am creat un alt produs de asigurare UNIC pe piaţă, Cocktail TravelProtection+, ce acoperă inclusiv costurile pentru situaţiile de urgenţă cauzate de bolile cronice şi compensaţii în cazul pierderii conexiunii cu o alta linie aeriană!

RISCURI ACOPERITE Cocktail TravelProtection + DETALIEREA SERVICIILOR (Sumele maxime asigurate (RON))

ANULAREA CĂLĂTORIEI

Restituibile sunt costurile de stornare, în cazul neînceperii călătoriei (21.000 /călătorie)

ÎNTRERUPEREA CǍLǍTORIEI

Restituibile sunt costurile pentru serviciile de călătorie rezervate şi nefolosite (4.500 / individual)

COSTURI DE SPITALIZARE

Costuri de spitalizare şi tratamente medicale de urgenţă (130.000 / individual)

Tranportul asiguratului la domiciliu, respectiv transportul de urgenţă, în caz de necesitate medicală sau după 3 zile de spitalizare (130.000 / individual)

Costuri pentru tratamente medicale de urgenţă, în cazul acutizării unei boli cornice (45.000 / individual)

Transportul asiguratului, respectiv transportul de urgenţă în cazul bolilor cronice, care devin pe neaşteptate acute (45.000 / individual)

COSTURI SUPLIMENTARE

Bilet de avion de întoarcere (4.500 / individual)

ACCIDENT

Compensaţie în caz de deces, invaliditate (45.000 / eveniment)

Costuri de căutare şi salvare (20.000 / eveniment)

ASIGURAREA BAGAJELOR DE CǍLǍTORIE

Costuri de despăgubire în caz de furt, jaf (4.500 / individual)

Deteriorarea şi pierderea bagajelor de călătorie în timpul transportului, din vina companiei de transport (450 / individual)

Livrarea cu întârziere a bagajelor la locul unde se efectuează concediul (450 / individual)

SOSIREA CU INTÂRZIERE LA LOCUL UNDE SE EFECTUEAZĂ CONCEDIUL

Costuri de despăgubire în caz de pierdere fără vină a avionului, datorită întârzierii dovedite a mijlocului de transport public. Sosirea cu întârziere pe aeroport .(100%)

PIERDEREA CONEXIUNII

Costuri de despăgubire în caz  de pierdere fără vină  a conexiunii cu o altă linie aeriană.  (3.000 / individual)
 

Evenimente asigurate în cazul anulării călătoriei:

• Îmbolnavire gravă bruscă, accident sau decesul persoanei asigurate sau a uneia dintre urmatoarele persoane: soţ / soţie, copii, părinţi, nepoţii bunicilor, fraţi sau surori . În cazul a până la 7 persoane specificate într-o poliță, care au rezervat împreună o călătorie, este vorba despre un caz asigurat chiar și în situația în care unul din motivele enumerate intervine numai pentru una dintre aceste 7 persoane. În cazul unui eveniment asigurat, în legătură cu aceeaşi călătorie, pot fi ridicate pretenţii de despăgubire din partea mai multor persoane asigurate, până la concurenţa sumei maxime de 21.000 RON

• Concediarea neaşteptată de către angajator.

• În cazul în care daunele elementare sau furturile prin spargere influenţează grav proprietatea persoanei asigurate, iar în urma acestor evenimente prezenţa persoanei asigurate este indispensabilă.

• Primirea de cǎtre Asigurat a unei citaţii de prezentare la tribunal, la un termen stabilit în perioada cǎlǎtoriei.

Tarife Cocktail TravelProtection +

Durata călătoriei

Prima ( RON )

EUROPA/INTERNAŢIONAL

INDIVIDUAL

4 zile

70

10 zile

91

17 zile

114

31 zile

139

62 zile

260

93 zile

494

Perioada maxima asigurata este de 93 zile/calatorie (nu se pot incheia polite in prelungire.)

IV. 
TERMENI DE ASIGURĂRI

Te rugăm să citeşti în continuare ce anume se înţelege prin anumiţi termeni specificaţi în documentele de asigurare. În cazul în care nu găseşti răspunsul la o anumită întrebare, te rugăm să contactezi asiguratorul la office.ro@mondial-assistance.at

Acoperirea prin asigurare: Prin acoperirea prin asigurare se înţelege obligaţia contractuală a asigurătorului faţă de asigurat, în caz de daună. Ex.: Plata sumei asigurate

Anunţarea daunei: Notificarea scrisă a daunei către compania de asigurări.

Asigurarea de călătorie: Asigurarea de călătorie vă protejează, în timpul călătoriei, de eventualele pierderi financiare, în urma unei îmbolnăviri sau accident. Este vorba despre o asigurare importantă, pentru că un caz medical de urgenţă în timpul călătoriei poate avea costuri foarte ridicate.

Bagaj: Bagajul include toate obiectele de uz personal care sunt luate în călătorie.

Boală cronică: Boli specifice care sunt permanente şi incurabile. Ex.: Diabet, Insuficienţă renală, etc.

Centrala de urgenţă: Centrala noastră de urgenţă, cu program de lucru de 24/7, iţi stă permanent la dispoziţie la nr. de telefon +40 21 312 22 37, Fax: +43 1 525 03 888 sau pe e-mail la assistance.at@mondial-assistance.at. În caz de urgenţă, te rugăm să iei legătura imediat cu centrala noastră de urgenţă.

Chestionar: Dacă există întrebări neclarificate din partea noastră, iţi vom trimite un chestionar pe care te rugăm să-l completezi.

Condiţii Generale de Asigurare: Condiţiile noastre Generale de Asigurare se bazează pe legile austriece de asigurare şi stabilesc relaţia dintre asigurat şi asigurare. Acestea descriu riscurile asigurate precum şi drepturile şi obligaţiile ambelor părţi contractuale.

Costuri suplimentare: În cazul în care persoana asigurată decedează în timpul călătoriei, Mondial Assistance preia costurile de repatriere a trupului neînsufleţit sau înmormântare la faţa locului.

Costuri suplimentare ale călătoriei: În cazul întreruperii călătoriei, sunt necesare costuri suplimentare ale călătoriei de întoarcere. Ex.: Schimbarea biletului de avion.

Deteriorarea bagajului de călătorie: În cazul în care bagajele vor fi deteriorate, în timpul transportului, de către compania de transport, acest lucru trebuie anunţat imediat acesteia. Trebuie oricum cerut un raport scris. În aceste cazuri, companiile transportatoare sunt răspunzătoare pentru aceste daune.

Diminuarea daunei: Persoana asigurată este obligată să evite producerea oricărui prejudiciu şi să evite costurile inutile.

Domeniul de valabilitate: Zona geografică delimitată în care este valabilă protecţia prin asigurare.

Eveniment elementar: Daune care se produc în urma unor catastrofe naturale precum inundaţii, furtuni, grindină, avalanşe, zăpadă, căderi de pietre, alunecări de teren.

Furt: Sustragerea unor bunuri personale, fără a fi folosită violenţa. Ex.: Furtul din buzunare, furtul prin efracţie, etc.

Forţa majoră: Un eveniment produs din exterior, imprevizibil şi independent de voinţa asiguratului. Ex.: Incendiu, Furtună, Cutremur, etc.

Franşiză: Partea din valoarea daunei stabilită ca sumă fixă ori procent din suma asigurată, suportată de asigurat pentru fiecare eveniment. Franşiza se stabileşte şi se consemnează în contractul de asigurare.

Invaliditate: Insuficienţă permanentă totală sau parţială a capacităţii de muncă. Gradul de invaliditate şi plăţile aferente compensaţiei depind de condiţiile de asigurare generale.

Întreruperea călătoriei: În cazul în care siguranţa corporală a asiguratului este pusă în pericol şi continuarea călătoriei nu mai este posibilă, atunci aceasta va fi întreruptă. Evenimentele asigurate trebuie să fie conforme cu Condiţiile Generale de Asigurare.

Livrarea cu întârziere a bagajului de călătorie: Livrarea cu întârziere a bagajului de călătorie de către compania de transport, faţă de momentul sosirii asiguratului la destinaţie.

Mijloace de transport în comun: Toate mijloacele de transport care circulă după un orar şi sunt accesibile oricărei persoane pe baza unui bilet de călătorie.

Obligaţiile în caz de daună: Obligaţiile persoanei în caz de daună. Informaţii suplimentare găsiţi în Condiţiile Generale de Asigurare.

Obiecte de valoare: Obiectele de valoare presupun o manipulare deosebită. Definiţia generală o găsiţi în Condiţiile Generale de Asigurare.

Perioada asigurată: Intervalul de timp înscris în poliţa de asigurare, în care trebuie să se petreacă evenimentul asigurat, pentru a fi acoperit prin asigurare.

Persoana asigurată: Persoana nominalizată/denumită în Poliţă, care are în momentul încheierii asigurării domiciliul stabil în România, Elveţia sau orice alt stat al UE, de cel puţin 6 luni.

Poliţa de asigurare: Poliţa de asigurare este documentul care conţine informaţii de bază privind asigurarea.

Preţul pachetului touristic: Reprezintă preţul călătoriei rezervate. Acesta este un pachet care include mai multe servicii, de ex.: Bilete de avion + Hotel.

Prima de asigurare: Suma de bani stabilită prin clauzele contractului de asigurare, plătită de contractantul asigurării către societatea de asigurări.

Raport medical: În cazul în care există incertitudini în privinţa unor constatări medicale, medicul nostru poate cere (cu acordul persoanei asigurate) un nou raport medical din partea medicului curant. Vor fi cerute practic doar informaţii cu privire la evenimentul actual.

Raportarea daunelor: În cazul producerii unei daune, Mondial Assistance trebuie anunţat imediat. Dacă nu se procedează astfel, Mondial Assistance este eliberat de obligativitatea preluării costurilor.

Revolte: Demonstraţii violente în scopul producerii dezordinii, acţiuni ilegale şi ostile împotriva autorităţilor, în scopul de a destabiliza puterea.

Servicii rezervate şi nefolosite: Costuri pentru servicii deja rezervate, dar nefolosite.

Spitalizare în străinătate: Spitalizarea în străinătate (mai ales în SUA) poate ajunge la costuri enorme, care sunt preluate într-o foarte mică măsură de către casa de asigurări.

Suma asigurată: Suma maximă în limita căreia Asigurătorul plăteşte despăgubirea, în conformitate cu Condiţiile de asigurare.

Taxe de procesare: Dacă se cere schimbarea sau anularea unor servicii turistice, agenţia poate cere o taxă de procesare suplimentară. Ex.: Anularea călătoriei, schimbarea numelui unui pasager, etc.

Tâlhărie: Furt însoţit de ameninţare sau violenţă

Tarif familie: Max. 2 persoane adulte şi max. 5 copii minori (fără grad de rudenie între aceştia)

Taxe de aeroport: Taxele de aeroport sunt taxele folosite pentru întreţinerea aeroportului - indiferent de companiile aeriene. Dacă este anulată o călătorie cu avionul şi nu se va intra în perimetrul aeroportului, nu va trebui plătită nicio taxă de aeroport

Termenul maxim de încheiere a poliţei de asigurare: La asigurarea storno, termenul maxim de încheiere a poliţei de asigurare se stabileşte în funcţie de perioada dintre data rezervării călătoriei şi data de început a călătoriei. La acest tip de asigurare, o protecţie totală prin asigurare se acordă numai dacă încheierea asigurării a fost facută odată cu rezervarea călătoriei, indiferent de data la care începe efectiv călătoria. Dacă însă asigurarea va fi încheiată ulterior rezervării călătoriei, atunci sunt asigurate doar acele evenimente care au loc începând cu a 10-a zi după încheierea poliţei de asigurare (excepţii: deces, accident, eveniment elementar). Nu există protecţie prin asigurare, dacă asigurarea a fost încheiată după rezervarea călătoriei iar data de plecare în călătorie este în mai puţin de 30 de zile. Încheierea unei asigurări de călătorie fără anularea călătoriei inclusă, poate fi încheiată până la 1 zi înainte de începerea acesteia.

Terorism: Act incluzând (dar fără a se limita la) folosirea forţei sau violenţei şi/sau a ameninţării cu folosirea acesteia, al oricărei persoane sau grup(uri) de persoane, fie acţionând individual fie în numele sau în legătură cu orice organizaţii ori guvern(e), comis în scopuri politice, religioase, ideologice sau similare, incluzând intenţia de a influenţa orice guvern şi/sau de a induce frica în public sau doar într-o parte a acestuia. Evenimentele de acest gen nu sunt incluse în protecţia prin asigurare.

Transport de urgenţă (Repatriere): Repatrierea este transportul de urgenţă la un spital din ţara de reşedinţă a persoanei asigurate, în caz de necesitate medicală.

Valoarea temporală: Valoarea reală reprezintă valoarea la un anumit moment dat a unui bun, determinată pe baza valorii de nou (valoarea la prima tranzacţie) diminuată cu uzura aferentă vechimii în ani şi stării de întrebuinţare.

HOME

Oferte Early Booking

Oferte Early Booking

Vezi toate ofertele »

City Break

City Break

Vezi toate ofertele »

Sociale & Seniori

Sociale & Seniori

Vezi toate ofertele »

Vacante All Inclusive

Vacante All Inclusive

Vezi toate ofertele »

Vacante Exotice

Vacante Exotice

Vezi toate ofertele »

Circuite / Grupuri

Circuite / Grupuri

Vezi toate ofertele »

Craciun & Revelion

Craciun & Revelion

Vezi toate ofertele »

Luna de Miere

Luna de Miere

Vezi toate ofertele »

ISO 9001
ISO 9001

Servicii Turism

Aboneaza-te la newsletter

* Email:
  Nume Prenume:
  Mobil:
  Orasul:
 

Cere detalii consultantului tau




+4 0771 638 324 / +4 021 317 84 57
bucuresti@cocktailholidays.ro

Cocktail Holidays on Facebook Cocktail Holidays on Instagram

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului - INFO CONS - tarif normal: 021/9551 / www.anpc.gov.ro  |  Numarul licentei de turism Cocktail Holidays: 437/26.07.2012
Brevet de turism nr. 2009/29.04.1996 detinut de Goicea Maria Adriana Manager in activitatea de turism  |  Polita de asigurare privind rambursarea cheltuielor de repatriere si-sau a sumelor achitate de catre turisti in cazul insolventei sau falimentului agentiei de turism o gasiti aici

© Copyright 1993 - 2017 Cocktail Holidays . Toate drepturile rezervate